Savaitgalio stovykla prie ežero Molėtų rajone birželio 3-5 dienomis ,,PRIEŠUŽDEGIMINĖ MITYBA IR GYVENIMO BŪDAS”

Jūsų atsiliepimai apie mano naują knygą “Keto meniu” ir lengvai pagaminamus receptus, pasiektus sveikatos ir išvaizdos pokyčius, taikant keto mitybą, subrandino mintį organizuoti savaitgalio stovyklą, kuri būtų praktinių keto mitybos žinių ir įgūdžių tobulinimas, informacijos apie priešuždegiminę mitybą gilinimas.

LAIKAS:

Birželio 3-5 dienomis. 

TEMA:

Stovyklos tema labai aiški: kaip paprastai pereiti prie sveikatą tausojančios ir išvaizdą gerinančios priešuždegiminės mitybos ir gyvenimo būdo.

TIKSLAS:

  • Išmokyti jus pamilti save.
  • Supažindinti su keto mitybos klaidomis.
  • Praplėsti žinias apie žmogaus kūną.
  • Suteikti informacijos kaip išvengti sąnarių skausmų, aukšto kraujospūdžio, diabeto ir kitų lėtinių ligų.
  • Pateikti mitybos ir judesio sistemą, kuri tausoja kūną ir leidžia atitolinti senatvę bei ligas.

VIETA:

Kaimo turizmo sodyba Vila RA , Molėtų raj. Inturkė, www.vilara.lt 

Čia rasite patogias lovas su patalyne, muilą, šampūną, rankšluosčius, feną.

KAIP RASTI: http://vilara.lt/,

GPS koordinatės:

55.162392, 25.548341 (WGS)

55° 9′ 44.61″, 25° 32′ 54.03″ (WGS)


Visus MYLINČIUS gamtą, sveiką maistą, ir SAVO GYVENIMĄ, kviečiame į savaitgalio trukmės savęs tobulinimo stovyklą.

STOVYKLOS METU JŪSŲ LAUKIA:

♥Kūno stiprinimo pratimai, kurie gerins koncentraciją, ištvermę ir atpalaiduos sąnarius.

♥ TEISINGOS KETO MITYBOS MOKYMAI IR PRAKTIKOS, išmoksite daug naujų receptų, sužinosite, kaip maisto pagalba išlaikyti sveiką kūną ir natūralų grožį;

♥ MEILĘ SAVO KŪNUI papildysime natūraliomis kūno priežiūros priemonėmis, arbatomis apie kurias pasakos LSMU vyr. mokslinė bendradarbė Irena Klimienė.

Po stovyklos namo parsivešite: SUSTIPRĖJUSĮ IR PAILSĖJUSĮ KŪNĄ, NAUJŲ SVEIKŲ RECEPTŲ, EMOCINĮ BALANSĄ, INSTRUKCIJĄ ILGAM IR PILNAVERČIAM GYVENIMUI.

REGISTRACIJA 
1. Prašome parašyti užklausą [email protected] . “Noriu dalyvauti sveikatingumo stovykloje”

2. Atsiųsime mokėjimo nuorodą ir lauksime registracijos mokesčio – 100 Eur (sumokėti reikia per 2 dienas), registracija vyks iki gegužės 30 dienos.

Dėmesio, vietų stovykloje skaičius ribotas, nes dalis dalyvių jau registravosi iš anksto. Taigi rekomenduoju REGISTRUOTIS ilgai nedelsiant.

STOVYKLOS KAINA

Stovyklos kaina asmeniui:

180 EUR. – gyvenant keturviečiuose kambariuose (viengulės lovos – 3kambariai).

200 EUR. – gyvenant dviviečiuose kambariuose (dvigulės lovos – 3 kambariai). Šeimos nariams po 180Eur.

220 EUR – gyvenant dviviečiuose kambariuose (atskiros lovos – 3 kambariai).

260 EUR – gyvenant vienam asmeniui dviviečiuose kambariuose (dvigulės lovos – 3 kambariai)

PROGRAMA:

Penktadienis
16:00-17:00 atvykimas ir įsikūrimas.
17:00-17:30 Subalansuotos vakarienės gaminimas.
17:30-18:30.Vakarienė. Išmintingas valgymas
18:30-19:00 susipažinkime! Savaitgalio lūkesčių aptarimas
19:30-21:30 Paskaita: “Kolageno svarba priešuždegiminėje mityboje”. Lektorius  A.Šilenskis
22:00-7.00 poilsio laikas

Šeštadienis

7:30-8:00 Rytinės procedūros

8:00-8:45 Qi Gongo mankšta. Veda Arūnas Šilenskis.                                                           

8:45-9:00 Vanduo.

9:15-10:15 pusryčių gamyba ir pusryčiai

10:15-10:30 WC/Pasiruošimas paskaitai

10:30-12:00 Paskaita “Keto mitybos nauda ir žala” Veda Rita Šilenskienė.

12:00-13:00 Arbata. Laisvas laikas.

13:00-14:30 KETO skystas maistas
14:30-16:00 Duonos gaminimo pamoka. “Keto mitybai tinkantys produktai” Veda Rita Šilenskienė
16:00-16:30 laisvas laikas arba pasiruošimas vakarienei
16:30-18:00 Praktinė paskaita “Gamtos stebuklai kūnui” Lektorė Irena Klimienė

18:00-19:00 Vakarienės gaminimas ir  vakarienė
19:00-22:00 ritualinė pirtis su kvapų terapija ir savimasažo technika.
22:00-7:15 poilsis

Sekmadienis

7:30-8:00 Rytinės procedūros

8:00-8:45 Qi Gongo mankšta. Veda Arūnas Šilenskis.                                                           

8:45-9:00 Vanduo.

9:15-10:15 pusryčių gamyba ir pusryčiai

10:15-10:30 WC/Pasiruošimas paskaitai
10:30-12:00 Praktinė pamoka-paskaita “Kuo pasaldinti gyvenimą” Veda Rita Šilenskienė
12:00-13:00 Laisvas laikas arba paskaita “Aktyviname limfą”. Veda Rasa Židonienė.
13:00 -14:30 Paskaita: “Tinkama priešuždegiminė mityba visam gyvenimui”. Veda Rita Šilenskienė
14:30-15:45 Pietų gaminimas ir mėgavimasis darbo rezultatais
16:00-17:00  Desertai, savaitgalio aptarimas Išvykimas.

Lektoriai:

1. Rita ir Arūnas Šilenskiai – subalansuotos mitybos akademijos  “Pirmas šaukštas” lektoriai.  Jau 10 metų veda sveikos mitybos paskaitas, praktinius mokymus ir sveikatingumo stovyklas. Arūnas baigęs netradicinės kinų medicinos mokymus, sertifikuotas QiQong meistras, neseniai baigęs pasaulio Qigong meistro Danila Susak (Danila Susak yra pasaulio  Čigong sveikatingumo sistemos čempionas, osteopatas) mokymus.

Rita turi sveikos gyvensenos bakalaurą, dietetikos mokslų bakalaurą, daugybę užsienio universitetų rengiamų mokymų sertifikatus. Rita yra subalansuotos mitybos patarimų bei receptų knygų autorė: jos knygos „Pirmas šaukštas“, „Sveikata nuo pirmo šaukto“, “Keto meniu”. Plačiai dalyvauja laidose ir rašo straipsnius žiniasklaidoje: žurnale „Ji“, „Savaitė“. Pagal Europos sveikatinimo projektą veda visoje Lietuvoje „Sveikos mitybos“ kursus įvairių miestų Sveikatos biuruose.

2. Irena Klimienė –  LSMU vyr. mokslinė bendradarbė, baigusi vaistininko-žolininko V. Skirkevičiaus mokymus.

3. Asta Medišauskienė – sertifikuota sveikatingumo trenerė, kuri ves rytines mankštas.

mankšta

Atsiliepimai:

Neringa says:

Pradėjau laikytis KETO mitybos Facebook influencerių grupėje. Domėjausi Keto mityba internete, pirkau knygas, pokyčiai netruko ateiti: maisto kiekiai sumažėjo, svoris krito, tačiau, susidariusi asmenišką savo nuomonę apie Keto mitybą, valgiau daug rūkytų produktų, daug įvairių sūrių, gausiai visur pyliau grietinėlės… Po pusmečio supratau, kad, pradedant kažką NAUJO reikia Žinių ir Mokytojo. Juk slidinėti kalnuose, plaukti baidare, gaminti valgyti… galima išmokti pačiam, bet profesionalų žinios visada praverčia mokantis. Šiuo atveju, nebuvo abejonių, kas bus mano Mokytojas. Rita man žinoma nuo Termomix įsigijimo laikų, lankiausi pas Ritą sveiko maisto savaitgalio programoje prieš 1,5 m. vasarą sodyboje VILA RA (nors buvo ir Keto Light savaitgalis, bet tuo metu galvojau, kad Keto mityba nesąmonėJ). Pries 1,5 metų nebuvo nė minties, kad kada nors rinksiuosi Keto mitybą. Per internetinį 4 savaičių Online Keto Light kursą Rita pateikė daug teorinės medžiagos (kokie yra teisingi keto produktai, kaip jie turi būti tarpusavyje subalansuoti, kokie turi būti produktų kiekiai, kad pristabdyti organizme vykstančius uždegiminius procesus). Man buvo labai įdomu, kaip veikia virškinimo sistema, hormonų sistema, kas tai yra angliavandeniai, riebalai ir baltymai, kaip ir kiek juos vartoti, kaip juos derinti, ir apskritai sužinoti, kaip atrodo subalansuota pusryčių, pietų ir vakarienės „KETO lėkštė“. Teorinės žinios būtų mažiau įsisavintos, jei šalia nebūtų praktiškai išbandyta. Tuomet, kai gaminau sau Keto patiekalus pagal Ritos teiktus subalansuotos mitybos meniu, jaučiau teigiamus organimo pokyčius. Tobulai man tiko Ritos sveikuoliški daržovių ir uogų skaiduliniai kokteiliai, kuriuos nešuosi ir dabar į darbą, kai nuo online kursų pabaigos praejo 3savaitės. Labai informatyvi Ritos nauja knyga „Keto meniu“, kurią įsigijau ir gaminuosi patiekalų iš jos. Vertinu Ritos žinias subalansuotos mitybos srityje, dabar jaučiuosi rami, žinodama, kaip maistas (o tai yra mano veiksmai: ką gaminu sau, ką iš produktų renkuosi) turi įtakos organizmo pokyčiams.
Dabar galiu planuoti/mokytis/ stebėti/ koreguoti mitybos įpročius, savijautą. Subalansuota mityba teikia daug energijos, aplamai, atsisakius kvietinių miltų, cukraus ir aukšto glikeminio indekso turinčių produktų turiu „ramų organizmą“ (tiesiog va taip lengvai! …nes nesinori nesveikų/kenksmingų produktų, dingo priklausomybė maistui, dingo alkio jausmas) valgau pagal Ritos receptą pasigamintus varškės sūrelius ir namie, ir svečiuose kaip skaniausią Desertą! Aišku, reikia įdėti darbo (dažnai gaminu sau ir šeimai atskirai, sau atskirai apgalvoju, kokius produktus rinksiuosi patiekalui), reikia būti sąmoningai. Anot Ritos, reikia sau atsakyti, koks mano sveikos mitybos tikslas? Kokie uždaviniai/motyvai pasiekti tikslo? Aš turiu gerai apgalvoti ir atsakyti sau: ar norėsiu/įstengsiu visuomet būti ketozėje? Ar domėsiuosi dar ir kitomis subalansuotos mitybos grandinėmis?
Maloniai likau nustebusi, kad Ritos informacija „krito“ į mane visu 100 procentų, jos paskaitų pasirinkimas buvo taip laiku ir vietoje, kuris sudėliojo taškus ant „i“. Tai buvo geriausias mano sprendimas, gal ir dėl to, kad jau buvau sveikesnės mitybos kelyje ir labai kryptingai ieškojau pagalbo sveikos mitybos sferoje. Aišku, klausimų kyla ir dabar (kuo toliau į mišką, tuo daugiau medžių😊) ir… vis tiek galvoju, kad tai mano subalansuotos mitybos kelio pradžia! Ačiū Ritai, kad tapo mano Mokytoja, kad jau turiu žinių bagažą, turiu savo šiam momentui suformuotą/pakoreguotą

supratimą apie sveiką maistą, apie teisingą Keto. Toliau ieškosių atsakymų, toliau eisiu savo pagal norą/laiką/ būseną pasirinktu vienokiu ar kitokiu sveikos mitybos keliu (net neabejoju, kad mano šeima kada nors perims/priims mano sveikos mitybos įpročius). Ačiū Ritai už žinias ir patyriminę kulinarinę praktiką!

2021 31 GRUODŽIO AT 10:53

ATSAKYT

  1. Sesės Romualda ir Rasa says:

Miela Rita, ačiū už turiningą savaitgalį jūsų sodyboje. Graži aplinka, aktyvi mankšta, sveiko maisto ruošimas ir subalansuotos mitybos pamokos. Vis dar prisimename skonį duonelės ir užtepėlės, tobulo šokolado ir aviečių deserto, kuriam, ko gero, buvo surinktos visos jūsų sode augusios uogos 🙂 Ačiū už svetingumą, patarimus ir postūmį gyventi kitaip. Būkite sveika ir laiminga !

2020 27 RUGPJŪČIO AT 11:28

  • Vida says:

Sveiki, noriu vel ir vel pasidziaugti, kad siais dviem nuostabiais zmobemis kaip Rita ur Arunas, zaviuosi tokiais zmonemis , kurie myli tai ka daro, turi kantrybes ir padeda zmobems ne tik suprasti kas yra sveika ir subalansuota mityba, bet ir padeda susitvarkyti su savo vidiniais demonais. Po sios savaitgalines stovyklos supratau, kad nuekada neverta nuleisti ranku, nereikia pataikauti savo netikriems troskimams, o susirasti savu tikslu, dziaugtis gyvenimu ir gyventi cia ir dabar, o kaip mes tai igyvendinsim priklausys tik nuo musu. Dar karta dekui Ritai uz jos jumora ir paprastuma na ir zinoma visai kompanijai su kuria praleidau puiku savaitgali sitame nuostabiame rojaus kampelyja. Su meile Vida Kaunas

2020 26 RUGPJŪČIO AT 18:20


Kviečiame prisijungti prie kartu tobulėjančios bendruomenės. Kiekvieną savaitę dalinamės 2-3 naujomis sveikų receptų idėjomis ir naudingais straipsniais apie teisingus mitybos įpročius bei produktų savybes


Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.