4 SAVAITĖS “Light KETO” MITYBOS kursas nuo BIRŽELIO 3 dienos


Esu subalansuotos mitybos ekspertė, dietistė-Rita Šilenskienė. Tikiu, kad geriausias būdas būti sveikiems ir gerai jaustis yra valgyti subalansuotą maistą.

Yra daug skirtingų mitybos tipų ir dabar labai populiarus –KETO maitinimasis. Tai mažai angliavandenių turinti mityba, kurioje didesnę makro medžiagų dalį sudaro riebalai. Ji tinka tiems, kurie nori greitai sulieknėti ir atsikratyti nereikalingų kilogramų. Kaip žinia, per šį “namuose sėdėjimo” laikotarpį ne vienas papildėme savo juosmens ar šlaunų atsargas, todėl kviečiu į 4 savaičių kursą po kurio pasijausite lengvesni ir sveikesni (jei teisingai maitinsitės) .

PASITIKITE JONINES LENGVESNI!!!

Kodėl “LIGHT KETO”? Tam, kad nepajustumėte ketozės padarinių, radikaliai perėję prie mitybos, paremtos riebalais ir mažu kiekiu angliavandenių.

Tai saugi, unikali programa, mokinanti žmones kada ir kiek ją galima taikyti.

Internetu, SKYPE programa, vakare patogiai sėdint prie kompiuterio ekrano, mokysitės gyventi paprastai, lieknėsite ir keisite požiūrį į save ir maistą. Šešių savaičių kursas skirtas suprasti kaip veikia jūsų kūnas- t.y. aiškinsiu fiziologiją, anatomiją, psichologiją. Taip pat aptasime produktų grupes, jų pasirinkimo kriterijus ir kiek laiko tinka KETO MITYBA. Ką daryti po to ir kaip maitintis likusį gyvenimą.

Jūsų laukia sudaryti 3 keto principais parengti meniu. Patiekalų skonį formuosite patys savo mėgstamais prieskoniais. Tik pažinę save, galite pasiekti puikių rezultatų. Nei vienas primestas standartinis mitybos planas negali pažinti jūsų unikalaus kūno, todėl paskaitų tikslas: išmokti skaityti SAVO KŪNO PRANEŠIMUS ir pasirinkti tinkamą maistą energijai ir sveikatai palaikyti.

Paskaitos vyks trečiadienio vakarais, fiksuotu laiku ir pasakosiu 10 metų sukauotą informaciją,  išdėstytą koncentruotai ir suprantamai .

Kartą per savaitę vyks 1-1,5 val paskaitos, kurių metu bus atsakomi klausimai , užduodami namų darbai, pateikiamas savaitės mitybos planas su pilnais receptais ir foto. Iki kito užsiėmimo vyks kasdieninė Jūsų mitybos priežiūra: t.y. Jūs siųsite telefonu foto ir gausite įvertinimą, patarimus, konsultaciją. Kas vakarą dalyvės(iai) džiaugiasi naujais skoniais, atradimais, ir pasiektais rezultatais.

Dalyvių foto programos metu:

Ką galima bus valgyti:

Riebalai
Avokadai, sviestas, ghee sviestas, alyvuogių ir kiti nerafinuoti aliejai, lašiniai, šoninė, kiaušiniai, kokosai ir kokosų aliejus, įvairūs riešutai ir riešutų sviestas, sėklos.

Baltymai
Vištiena, kiauliena, jautiena, ėriena ir kita mėsa, riebesnė žuvis (silkė, karpis, lašiša, tunas ir t.t.), jūros gėrybės, kiaušiniai, riebesni pieno produktai -grietinėlė, kefyras, jogurtas, varškė, sūris.

Daržovės?
Tinka visos žalios ir mažai angliavandenių turinčios daržovės. Šparagai, brokoliai, Briuselio kopūstai, kopūstai, žiediniai kopūstai, kalafiorai, svogūnai, agurkai, lapinės daržovės, česnakas, grybai, alyvuogės, svogūnai, rauginti agurkai, rauginti kopūstai, špinatai, česnakai, avokadai, pomidorai, agurkai, salierai, baklažanai ir t.t.

Antioksidantai ir skaidulinės medžiagos.

Žemo GI vaisiai ir uogos: šilauogės, serbentai, obuoliai, granatai.

Ko teks vengti:

  1. Saldumynai VISI!
  2. Miltiniai (makaronai, picos ir t.t.)
  3. Medus ir kiti saldikliai su kalorijomis
  4. Gazuoti gėrimai
  5. Alkoholis
  6. Sultys
  7. Vaisiai

Keto dieta nereiškia, kad galite ryti be ribų. Per didelis riebalų ir baltymų suvartojimas, neišeikvojant jų energinės vertės, virs riebalais taip pat ir dar stipriai pakeis Jūsų organizmo rūgščių-šarmų balansą į neigiamą pusę. Taigi, viskam reikia saiko, išminties, žinių ir supratimo.

Tai keto duona iš laidos “Klauskite daktaro”

KETO DUONA

RITA daro tikrus stebuklus: KETO DUONĄ!!!Dabar ir JŪS savo virtuvėje galite būti stebukladariais. 😋Kas paragavo liko pribloškti😋Keto duonos ingredientai: 5 kiaušiniai 150 g migdolų miltų 50 g moliūgų sėklų 50 g sezamo sėklų 50 g kokoso miltų 30 g balkšvojo gysločio miltelių 200 g varškės 1 arbatinis šaukštelis sodos 1 arbatinis šaukštelis druskos 2 šaukštai acto 200 g verdančio vandensEIGA:1. Išplakti baltymus su žiupsniu druskos iki standžių putų.2. Dubenyje sumaišyti migdolo ir kokoso miltus, gysločio miltelius, druską, sezamo sėklas arba viską permalti.3. Užplikyti verdančiu vandeniu ir išmaišyti.4. Varškę sumaišyti su tryniais. Sodą nugesinti actu ir įmaišyti į varškę. Gautą masę įminkyti į tešlą.5. Suberti moliūgo sėklas ir įmaišyti išplaktus baltymus.6. Sukrėsti į formą ir kepti 50 min. 180 C arba formuoti bandeles.

Posted by Klauskite daktaro on 2019 m. rugsėjo 26 d., ketvirtadienis

Jei norite išmokti tvarkingai maitintis pagal savo amžių, aktyvumo lygį ir gyvenimo būdą, esu pasiruošusi Jums padėti. Online kursai ar gyvi seminarai Jus išmokys išgirsti savo organizmo siunčiamus signalus, susitvarkyti mitybą, savijautą ir išvaizdą.

Artimiausias seminaras: jau birželio 3 dieną!!!

1 savaitės kaina-40Eur (1 paskaita+1 savaitės mitybos planas)

4 savaičių kursas-120Eur ( paskaitos + 3 mitybos planai +3 VIDEO PAMOKOS)

SEMINARŲ DATOS: SKYPE KONFERENCINE PROGRAMA

1 paskaita – BIRŽELIO 3 d 18.30val

2 paskaita – BIRŽELIO 10 18.30val

3 paskaita – BIRŽELIO 17 d 18.30val

4 paskaita – BIRŽELIO 22 d 18.30val

DOVANA IR ĮVYKDŽIUSIEMS SAVO UŽSIBRĖŽTUS TIKSLUS- NUOLAIDA 15 proc. KETO produktams!!!

REGISTRACIJA: 

rita @pirmassaukstas.lt.

Prašome parašyti: “noriu dalyvauti KETO programoje”  1 arba 4 savaites. Atsiųsime mokėjimo rekvizitus ir sukontaktuosime. Pirmenybė teikiama pilnai programai.

Dalyvių skaičius tik 12 žmonių. Subalansuota moterims, bet labai laukiami ir vyrai:)

Programa netinka sergantiems akmenlige, kepenų ligomis, maitinančioms, besilaukiančioms moterims. Turintiems 2 tipo diabetą, perėjimas turėtų būtų daug lėtesnis.

DALIA KOMENTUOJA: On-line kursai.

Gyvenu intensyvų gyvenimą, ieškojau – lengvo ir greito būdo pakeisti mitybos įpročius, išmokti lengvų ir greitų maisto gaminimo receptų, valgyti – sveikai, skaniai, sočiai ir kad lėkštės vaizdas džiugintų akį. Rekomenduoju on-line kursus, tai neįkainuojama patirtis ir inveticija į save. Pastangų šiek tiek įdėti reikės, bet rezultatas – stulbinantis. Išdrįsk – pradėti!

27 komentarai po “4 SAVAITĖS “Light KETO” MITYBOS kursas nuo BIRŽELIO 3 dienos

  1. Rūta komentuoja:

    Laba diena,
    Labai norisi jūsų kursų ,bet vėlesnėm valandom….darbas iki 19. val.
    Gal kada organizuosit?
    Ačiū iš anksto

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *