Apie akademiją

“Kai matau tuos stalus, apkrautus gausybe patiekalų, įsivaizduoju, kad už kiekvieno kaip pasaloje slepiasi podagra, vandenė, karštinė ir daugybė kitų ligų. “(Dž. Adisonas)

Mes visi galime būti ilgaamžiai, bet,deja, esame tinginiai ir nenorime gyventi ilgai ir laimingai…. Ieškome gyvenime  tik patogumų ir malonumų, nors ir trumpam. Juk taip patogu parduotuvėje nusipirkti įvairias pakuotes, jas išdėlioti pašildžius ar tiesiai ant kasdienio bei šventinio stalo, tingiai įsitaisyti prieš televizorių ar kompiuterį. Vietoj bendravimo, vaikui į rankas linkę įkišti planšetę, o į burną- pašildytą dešrelę ar picą. Ir kam vargti? Juk mumis rūpinasi gamintojai ir prekybininkai!

Bet gal jau pradėjo jaunystėje braškėti sąnariai ar per dažnai kyla rūgštys?  Gal jau išaušo ta diena, kai pradedame mąstyti, kodėl reikia platesnių rūbų? Gal jau atėjo laikas pagalvoti, ar dedamo į burną šaukšto turinys džiugina ir ar tai sveika?… Tam ir esame mes – žinių apie sveikatą ir skanių, sveikų patiekalų šaukštas.

O jei esate geri kulinarai, bet norite tobulėti, išmokti gaminti vertingus patiekalus bei sugaišti mažiau laiko virtuvėje, degustacijose-seminaruose  rasite daug naujų  idėjų.

O gal norite būti sveiki, laimingi bei gražūs?

Jei į kurį nors klausimą atsakėte – TAIP, kviečiu atrasti naujų minčių apie sveikatą ir subalansuotų  patiekalų pasaulį akademijos “Pirmas šaukštas” seminaruose.

IMG_5835

Subalansuoto maisto akademijos paskaitų ir seminarų-degustacijų tikslas:

1)parodyti, kad gyventi sveikai nereikia pastangų, reikia tik noro.
2) subalansuotas maistas privalo būti skanus ir įvairus!
3) sveikas maistas pigesnis, nei įprastinis.
4) virtuvėje sugaišite mažiau laiko, ruošiant subalansuotą maistą.
5) išmokyti receptų iš paprastų produktų, patenkinančių visų šeimos narių skirtingus poreikius.
6) pateikti schemą, kas, kada ir kaip turėtų būti valgoma.
7) padėti suprasti, koks maistas konkrečiai tinka kiekvienam žmogui.

O taip pat:

  • Praktiškai išmokyti šeimas, ypač kurios augina vaikus, teisingai ir skaniai maitintis.
  • Išmokyti kaip maitintis darbe/kelionėse/svečiuose, kai nėra galimybės ar noro gaminti.
  • Pateikti daug įdomių subalansuoto maisto receptų iš paprastų produktų
  • Papasakoti ką mes darome su maistu ir kaip jis veikia mus, kas užrašyta ant pakuočių ir kokios priedų pasekmės.
  • Išmokyti atsikratyti nereikalingų kilogramų be jokių dietų ar padėti pašalinti kitokių negalavimų priežastis.

Galima įsigyti subalansuotos mitybos patarimų ir receptų knygą “Pirmas šaukštas”

 

Veikla:

Seminarai-degustacijos vyksta biure vakarais nuo 18 val. Trukmė 2 val.30min.

Teoriniai mokymai vyksta internetu taip pat vakarais nuo 20 val. Trukmė 1 val.

Akademijos kursą sudaro 3 ciklai.

Vienas ciklas susideda iš 4 pamokų.

Kiekviena pamoka (seminaras-degustacija) turi savo pavadinimą ir temą. Taigi, pamokų metu gaminami pusryčiai, pietūs ir vakarienė , pateikiamas pavyzdinis dienos meniu.

Paskaitos-degustacijos vyksta taip, kad galima įsijungti bet kuriuo momentu.

 

Rengiame ir atskiras paskaitas-degustacijas, teminius vakarus grupėms, firmoms pagal individualius užsakymus biure, gamtoje ar sutartoje vietoje. Esu BTV laidos “Sveikatos kodas” rubrikos apie maisto daromą įtaką sveikatai rubrikos vedėja. Kalbinu gydytojus, norėdama profesionalaus atsakymo apie maisto įtaką sveikatai:

Širdies priešai

Širdies priešai mūsų šaldytuveŠvedų mokslininkai nustatė, kad investavus į vieną širdies operaciją 120 000 eurų, laimime 5 gyvenimo metus, bet investavus šitą sumą į švietimą – 74 metus.„Iš tiesų tai labai gudrus ir protingas teiginys. Norėtųsi, kad ir Lietuvoje sveikatos apsaugos politikai šiuo teiginiu vadovautųsi. Orientuojantis į visuomenės sveikatos priežiūrą, o ne i ligų gydymą, išloštų visi.“,- ydingą Lietuvos sveikatos apsaugos sistemą pabrėžia Tomas Žygelis, Visuomenės sveikatos dėstytojas.Kasdien infarktą Lietuvoje patiria 24 žmonės, iš kurių 6 miršta. Širdies ir kraujagyslių ligos – pagrindinė mirštamumo priežastis. Ekspertų teigimu, dėl vis daugėjančių rizikos veiksnių – žalingų įpročių, dinamiško gyvenimo, stresinių situacijų, neteisingos mitybos, minimalaus judėjimo – kardiologinės ligos vis jaunėja.Norint išvengti širdies problemų specialistai pataria vengti žalingų įpročių, didinti fizinį aktyvumą, sekti gliukozės kiekį kraujyje ir subalansuoti mitybą. Medikai tvirtina, kad pakeitus mitybą galima išvengti net 80 % širdies ligų.Pasak Tomo Žygelio, vienas iš priešų, kuris labai neigiamai viekia mūsų širdį ir kraujagysles yra didelis druskos kiekis, kuris pakelia kraujospūdį. Jos turi būti ne daugiau kaip 5 gr., o turintiems širdies ligų – dar mažiau. Kitas svarbus veiksnys – per didelis gyvūninių riebalų vartojimas, kuriuos mes gauname su mėsa, riebiaisiais pieno produktais, kiaušiniais. Yra išsiaiškinta, kad sotūs riebalai iššaukia aterosklerozę, todėl turime saikingai vartoti gyvūninius riebalus. Dar vienas rizikos veiksnys – rafinuoti angliavandeniai, kurių gauname su bandelėmis, batonu, saldumynais. Mokslininkų išsiaiškinta, kad tokie produktai sužadina uždegiminius procesus, kurie lemia senėjimo procesą, iššaukia įvairias ligas ir sutrikimus. Sveikos mitybos guru Rita Šilenskienė, subalansuoto maisto akademijos „Pirmas šaukštas“ įkūrėja, reportaže pademonstruoja, kaip pasigaminti širdžiai draugišką patiekalą iš žaliojo gūžinio kopūsto, avokado, cukinijos, paprikos, sėmenų aliejaus, silkės, citrinos sulčių. Kadangi silkę ne visi gali valgyti, ypač tie, kurie turi didesnį kraujospūdį dėl druskos kiekio, rekomenduojama ją išmirkyti per naktį juodojoje arbatoje. Vietoj duonos riekės – graikiniai riešutai ir moliūgų sėklos. Patiekalas praturtinas vitaminu A, E, C, omega – 3, o kopūstai turi net priešvėžinių savybių.Skanaus ir nepamirškite – viskas tik jūsų rankose.

Posted by TV laida "Sveikatos kodas" on 2016 m. lapkričio 30 d.

Mano receptuose nebus tik dviejų dalykų – CUKRAUS IR GLIUTENO, nes tai didžiausi ir slapčiausi įvairių ligų sukėlėjai.

Nesu nei vienos dietos šalininkė, manau, kad bet kokio stiliaus dieta – kelias į niekur. Pripažįstu sveiką, subalansuotą mitybą- palankiausiai vertinu ir skatinu maitintis pagal Viduržemio jūros mitybos piramidę. Didžiąją maisto dalį turėtų sudaryti daržovės, vaisiai, riebi žuvis. Taip pat valgiaraštyje būtinas geras šalto spaudimo aliejus, sėklos, riešutai. Mėsa tik ekologiška, kelis kartus per savaitę, o GLIUTENO IR CUKRAUS turinčių produktų raginame atsisakyti.

IMG_1374

“8 savaičių “Sveikatingumo programa”

Norintiems išmokti maitintis pilnaverčiu, subalansuotu maistu, asmeniškai konsultuojame, sudarome meniu. Stebėsime kaip keičiasi mitybos įpročiai, kokie pasiekti rezultatai.

Asmeninės konsultacijos

 

Išvažiuojamieji seminarai

Akademija  organizuoja seminarus gamtoje, viloje ant ežero kranto, kur dalyviai sužino daug įdomaus apie žmogaus organizmą, jo galimybes,  dvasinį bei fizinį tobulėjimą. Stovyklų metu dalyviai maitinami pilnaverčiu, subalansuotu maistu.

Kodėl mus verta rinktis?

Ši subalansuotos, pilnavertės mitybos akademija nepropaguoja vienos kurios nors mitybos rūšies. Subalansuotas maistas tinka nuo mažiausio iki seniausio. Tik esant tam tikroms sveikatos problemoms, paskiriame gydytojo konsultaciją ir kitokią mitybą. Visuose receptuose nebus tik dviejų produktų- CUKRAUS IR GLIUTENO.

Praktiniuose seminaruose išmoksite taupyti laiką virtuvėje, pagerinti valgomo maisto kokybę, kaip rinktis produktus ir sumažinti išlaidas maistui. Atrasite neįprastus , bet teisingus derinius, kitokius desertus, o svarbiausia – skanų, įvairų maistą!

Nors išleista šimtai knygų apie dietą, visokių receptų, bet atėję į mano seminarus, gausite koncentruotas žinias, daug receptų, paragausite apie 100 patiekalų ir suprasite, kad nereikia laikytis jokių dietų!

Juk niekada nevėlu pradėti gyventi sveikiau!

Mediterranean Diet Magnet.indd